Reklamasjon / avhending

Vi vurderer forholdet det klages på når en eiendom skifter eier og/eller vurderer utførte håndverkstjenester.

Reklamasjonsrapport / avhending

En reklamasjonsrapport er i prinsippet en tilstandsrapport, men hvor oppdraget er å vurdere forhold det klages på når en eiendom skifter eier og/eller vurder utførte håndverkstjenester.

Takstmannen gjør en befaring på stedet, og vurderer i tillegg tilgjengelig teknisk dokumentasjon. De juridiske sidene av saken vurderes ikke, dette må vurderes av advokat. Økonomiske konsekvenser beregnes ut fra kostnader ved utbedring til referansenivået, dersom et negativt avvik blir påvist.

Har du behov for en takstmann i Bergen og omegn?

Daglig leder Takstmann Ricky Falck har lang erfaring fra byggebransjen som Murmester med egen bedrift og eiendomsutvikling med egne bygg/prosjekter. Samt flere års erfaring som takstmann og regelmessig oppgradering i kunnskap og kompetanse.